1 d'agost de 2019
El cubellenc d’origen rus Viacheslav Osipenko, conegut a Cubelles com Vicenç, oferirà des d’aquest dijous i fins el 30 d’agost una mostra de les seves pintures a la sala d’exposicions del Centre Social.
Aquest dijous a les 19h s’inaugura l’exposició de pintures de l’autor del cartell de Festa Major. El cubellenc d’origen rus Viacheslav Osipenko, conegut a Cubelles com Vicenç, oferirà des d’aquest dijous i fins el 30 d’agost una mostra de les seves pintures a la sala d’exposicions del Centre Social.
Pel que fa al cartell de la Festa Major del què n'és l'autor, ha preferit fer-lo amb ordinador i plasmar la simplicitat. El cartell que té molt de color presenta una Festa Major de Cubelles amb els seus protagonistes. Vicenç n’ha parlat a Ràdio Cubelles.
La inauguració de l’exposició de Viacheslav Osipenko és oberta a tothom i es farà aquest dijous a partir de les set de la tarda.