12 de gener de 2021
“La família Desvalls, marquesos del Poal, Llúpia i Alfarràs, darrers castlans del castell de Cubelles (1789-1885)”, de Josep Fernández Trabal, obrirà la programació del 2021
El Grup d’estudis cubellencs “Amics del castell”, acaba de publicar el primer número de La Figuera del 2021. La Figuera és una publicació mensual, ara només en format digital, que recull l’agenda d’activitats del corresponent mes i que es distribueix entre el socis de l’entitat.
Divendres, penjaran a les seves xarxes la primera d’aquestes activitats, que, com la revista, només es fan en format digital a causa de la pandèmia.
En aquest cas, es tracta de la publicació: “La família Desvalls, marquesos del Poal, Llúpia i Alfarràs, darrers castlans del castell de Cubelles (1789-1885)”, de Josep Fernández Trabal.
Com dèiem, aquest bloc es penjarà divendres a les 11 del matí, però serà a l’abast de qui el vulgui consultar a partir d’aquell moment.
Pel que fa a la resta de la programació virtual dels Amics del castell, per aquest mes de gener:
Divendres 22, es podrà veure l’exposició fotogràfica, del fons d’Antoni Pineda, sobre les sortides culturals de l’entitat.
Dimarts 26, l’entrevista conferència “La maternitat d’Elna”, a càrrec d’Assumpta Montellà.
I, divendres 29, es farà la presentació de l’anuari 2020. Publicació que es distribueix coincidint amb l’Assemblea anual de l’entitat, que s’acostuma a fer el gener, però que, enguany, ha estat ajornada, de moment sense data, a causa de la pandèmia.