17 de gener de 2013
L'ordre del dia contenia tràmits per canviar uns regidors per uns altres en representació de l'ajuntament en diversos òrgans públics i també per reconstruir la junta de govern local
El nou govern municipal s'ha topat amb dues protestes en el seu primer ple ordinari. D'una banda, en la sessió celebrada aquest dimarts al vespre, una veïna del carrer de la Clariana al barri del Corral d'en Cona va reclamar que l'Ajuntament insisteixi a Fecsa Endesa perquè augmenti la potència elèctrica de casa seva. Segons aquesta veïna, el seu fill necessita una maquinària per sobreviure i la maquinària funciona amb una potència superior. Un grup de veïns del Corral d'en Cona i familiars d'aquesta veïna van donar suport a les demandes i van aconseguir el compromís del regidor d'obres i serveis, Pere Lleó, que va assegurar en el ple que coneix el cas i que la solució podria arribar aviat. D'altra banda, el nou equip de govern també es va enfrontar en el ple municipal amb la protesta dels militants i simpatitzants del PP de Cubelles que van desplegar una pancarta amb la frase "Alcaldessa Dimissión".
Així i tot, l'ordre del dia del ple no contenia aquest dimarts cap punt polèmic. De fet, es tractava d'un llarg conjunt de tràmits de substitució d'uns regidors per uns altres en diversos òrgans públics com els consells escolars entre d'altres. Tots els punts van quedar aprovats amb els vots dels 10 regidors d'ICV, el PSC, CIU i l'ECb, les abstencions d'UC i el vot contrari del PP. Precisament el grup del PP va ser l'únic que va fer servir el torn de preguntes per formular un qüestionari dirigit al nou govern municipal. A banda de preguntar sobre la continuïtat de projectes i polítiques impulsades per ells, també van posar en dubte la gestió d'alguns contractes i adjudicacions aprovades en junta de govern local.