20 de juliol de 2020
Més bàsquet i més tècnica individual amb grups reduïts i totes les mesures de seguretat
El C.B. Cubelles està realitzant el seu campus d'estiu al poliesportiu municipal. Tot i la incertesa, l'entitat va engegar l'activitat a principis del mes de juliol i té previst que duri fins a mitjans d'agost tot i que es planteja allargar-la durant tot l'estiu. El Club Bàsquet Cubelles acull ara a una quarantena de nens i nenes separats en grups de 10 i on el bàsquet és més protagonista a diferència d'altres anys, en què les activitats eren més variades.
El compliment estricte de les mesures per evitar la COVID-19 ha reduït el radi de moviment dels esportistes. D'aquesta manera no es fan excursions ni sortides, però s'aprofiten totes les instal·lacions del poliesportiu per practicar altres disciplines esportives. Des del club han volgut apostar per la tecnificació, per això la presència del bàsquet s'ha doblat en comparació en altres edicions.
Tota la informació sobre la proposta de campus d'estiu del C.B. Cubelles es pot trobar a la seva web o a les seves xarxes socials.