24 de setembre de 2014
Gràcies al trasllat, ara fa dos anys, les persones que busquen feina disposen d’una zona més adequada i còmoda. D’aquesta manera, l’Espai Jove està més aprofitat al matí, quan els nois i noies estan estudiant
El Club de la Feina s’ha consolidat a l’Espai Jove. Gràcies al trasllat, ara fa dos anys, les persones que busquen feina disposen d’una zona més adequada i còmoda. D’aquesta manera, l’Espai Jove està més aprofitat al matí, quan els nois i noies estan estudiant.
Des del Club de la Feina i el Servei d’Orientació Laboral de Cubelles gestionen l’oferta i la demanda laboral. En aquest sentit, com a intermediaris asseguren a les empreses trobar els perfils que necessiten i als qui busquen feina els posen en contacte amb les empreses. Rosa Cabedo és la responsable del Club de la Feina i admet que el servei no crea llocs de treball sinó que els troba. Des del Club de la Feina sí que tenen èxit en la majoria de casos quan fan coincidir la necessitat d’una empresa amb el perfil d’un treballador.
El Club de la Feina està obert de dilluns a divendres i disposa de diverses eines per a la recerca d’ofertes de feina i de formació. L’atenció personalitzada és els dilluns, dimecres i divendres de les 10 del matí a les dues del migdia.