29 de juny de 2020
A partir de l'1 de juliol, el servei reprendrà l'atenció presencial amb cita prèvia
El servei públic de consum de l’Ajuntament de Cubelles (OMIC) ha atès, des de la declaració de l’estat d’alarma i durant els mesos de confinament a causa de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, una seixantena de consultes derivades majoritàriament d’aquesta situació. El servei ha estat operatiu des del primer dia tant telefònica com telemàticament, acompanyant a la ciutadania que s’ha vist afectada per la situació provocada per la crisi sanitària.
Les consultes principals han estat relacionades amb els lloguers i habitatge en general, cancel·lacions de viatges, anul·lació d’esdeveniments, així com de pagaments i quotes en serveis de tracte continuat (gimnasos, escoles bressols, acadèmies...). Així mateix ho ha explicat Anna Flores, tècnica de Consum de l’Ajuntament, en declaracions a Ràdio Cubelles.
En les darreres setmanes, les consultes que s’atenen des del servei públic de consum estan relacionades amb les telecomunicacions i les assegurances.
El servei públic de consum de l’Ajuntament de Cubelles és un servei gratuït i d'atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries a través de la informació, la formació i l'orientació en la resolució de conflictes de consum. A partir de l'1 de juliol, el servei reprendrà l'atenció presencial amb cita prèvia. Les consultes s’han d’adreçar a través dels següents canals: Telèfon fixe 938950300 ext 1266 (en horari de 10.00h a 13.00h ) o per correu electrònic a consum@cubelles.cat.