21 de setembre de 2017
Cubermut és la primera fira dedicada al vermut i l'aperitiu que reunirà a una quinzena de bodegues a Cubelles
Aquest cap de setmana, el passeig Marítim de Cubelles es podrà visitar la primera fira dedicada al vermut, una beguda tradicional que culturalment està arrelada al nostre país. Concretarment serà en una jornada de dos dies, el dissabte d'11 h a 21 h i el diumenge de 10 h a 16 h. I és que el vermut ha passat de ser una beguda clàssica i familiar a ser una beguda de moda, per degustar-lo en un moment de trobada i de diversió.
Aquesta primera edició del Cubermut comptarà amb prop d'una vintena d'expositors de vermuts i aperitius, que oferiran tot tipus de referències de vermuts. L'oferta es combinarà, amb tastos, maridatges, durant tot el dia. Els assistents també podran gaudir de la millor gastronomia ideal per acompanyar tot tipus de vermuts amb diverses propostes d'aperitiu. Tot acompanyat de bona música, actuacions en directe i atraccions per a la canalla.
El Cubermut neix amb la intenció d'establir Cubelles com a marc de referència a la comarca d'aquest producte, i ho fa amb una fira que aporti les novetats i els millors productes oferint-los als consumidors.