Ja s’han reparat els actes vandàlics de la desembocadura del Foix

7 d'octubre de 2014


Aquest cap de setmana, la zona es va llevar amb un sofà dins de la zona natural protegida

Ja s’han reparat els actes vandàlics de la desembocadura del Foix. Aquest cap de setmana, la zona es va llevar amb un sofà dins de la zona natural protegida. L’Ajuntament ja ha retirat el moble i ha restablert les cordes malmeses. La regidoria de Medi Ambient considera que accions com aquesta justifiquen una vegada més la presència dels agents cívics a la zona.



Els propers mesos estaran tots els caps de setmana vigilant i oferint informació durant tot el dia. El regidor de Medi Ambient, Pere Lleó, ha explicat que l’últim incident que s’ha viscut a la desembocadura, amb el llançament d’un sofà, és greu però que el més important és continuar fent pedagogia sobre la importància ecològica de l’espai.


D’altra banda, Pere Lleó ha destacat la feina que han donat els agents cívics de la desembocadura tot l’estiu i ha justificat que es doni continuïtat a aquesta figura durant l’estiu.

Des d’aquest cap de setmana, els agents cívics tornen a passejar per la zona de la desembocadura per tal de vigilar i informar sobre l’espai natural. En aquest sentit, hi ha 4 alertes bàsiques: que no es llenci res a l’aigua, que ningú doni menjar a les aus, que no es passegin els gossos deslligats i que es respectin els camins delimitats.



  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles