31 de gener de 2019
Aquesta setmana han aprofitat el Dia de la Pau per rebutjar la violència entre els alumnes.
L’escola Vora del Mar ha dedicat la jornada del Dia de la Pau al projecte #aquíproubullying#. L’acte va tenir lloc dimecres a la tarda, un dia més tard de la data prevista, a causa de la pluja del dia anterior. Tota la comunitat educativa es va reunir al pati de l’escola, que va quedar guarnit amb banderetes fetes de roba reciclada que contenien la imatge de les mans dels infants impresses com a simbol de la pau. La commemoració del Dia de la Pau va iniciar-se amb unes paraules de reflexió del mateix equip directiu del centre.
El centre ha iniciat aquest curs el projecte d’innovació pedagògica #aquiproubullying. Aquest projecte està liderat per un equip de treball que rep una formació, amb l’objectiu d’elaborar un projecte propi que els ajudi a prevenir, detectar i intervenir davant de l’assetjament. La directora del Vora del Mar, Mercè Garcia ha explicat en una entrevista al programa educatiu Fem País que volen millorar i, sobretot, prevenir situacions i conductes contràries a la convivència.
En aquest sentit, el centre valora la necessitat de formar part d’aquest projecte per tal de disposar de recursos propis per prevenir qualsevol tipus d’assetjament.