19 de juny de 2018
La sortida serà a Viladrau al Montseny del 16 al 19 de juliol i forma part del programa d’activitats del pack antiavorriment.
Aquest any el pack antiavorriment ha ampliat les colònies fins a tres nits del 16 al 19 de juliol. El destí serà la serralada del Montseny, a Viladrau. Si bé les inscripcions per la resta d'activitats ja estan tancades, l'Espai Jove les manté obertes fins aquest dijous 21 de juny per les colònies.
Tant el pack antiavorriment com les colònies de l’Espai Jove estan pensades per joves amb edats entre els 12 i els 15 anys, des dels que ara acaben sisè de primària fins els que van a quart d’ESO. Això fa que ara vegin que hi hagi joves que estiguin dubtant d’apuntar-se a les colònies que per primera vegada seran amb tres nits fora. Txell Sastre, dinamitzadora de l’Espai Jove.
El pack antiavorriment oferirà tallers, sortides, esports i colònies entre el 25 de juny i el 19 de juliol.