La Festa de la Bicicleta supera el mig miler de participants

20 de juny de 2016


Tot i la pluja que va caure en algun moment de dissabte, la participació a la Festa de la Bicicleta va tornar a demostrar la salut d’aquesta activitat, que ja fa 28 anys que organitza l’Ajuntament

Més de mig miler de participants han pedalejat aquest cap de setmana amb motiu de la XXVIII Festa de la bicicleta de Cubelles. Van recaptar  800, 50 euros amb la venda de butlletes solidàries que es destinaran al projecte de Polseres Candela, a favor de la investigació del càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de  Déu de Barcelona. Com és habitual en les darreres edicions, la passejada popular  va començar i acabar al pàrquing del Poliesportiu municipal. Prèviament hi va haver un escalfament general de ZUMBA per a tothom.

 

Els premis de la Festa de la Bicicleta van ser els següents: Coyotes Bike Cubelles es va en dur el guardó al grup més nombrós amb 52 persones. El conjunt més original va ser per a la família Carreras, que van motivar la seva disfressa en els 120 anys del naixement de Charlie Rivel. La bicicleta més antiga va ser la de Francisco Peral, i Manuel López va ser el participant més gran amb 80 anys. L’Ainoha Calleja sota el nom de “Lady bug” va ser la participant més elegant. La disfressa més elaborada va ser per dutxa-lavabo d’Ester Gotor. I la bicicleta més ben guarnida per a Rosa Melero.

 

El jurat també va lliurar diferents mencions especials: La Mireia es va endur el premi a l’esforç de participació. Miguel Sánchez el guardó a la bicicleta vintatge de l’any 1975. La participant més terrorífica va ser la Irene Vila.

 

El jurat estava format per Sara Verdaguer, mestra de l’escola Vora del Mar; Manuel Talavera, president de l’Associació de comerciants La Marina; Juan Antonio Martínez, president de l’Associació esportiva Balls de Saló “Tempo de Ball”; Carmen Mingoranze, voluntària de “Pulseras Candela” de l’Hospital Sant Joan de Déu; i Narcís Pineda, regidor d’Esports de l’Ajuntament. La festa es va complementa amb activitats infantils i sortejos de bicicletes, material esportiu.

 

Des de l’organització de la Festa de la Bicicleta es vol agrair especialment la seva participació desinteressada a totes les persones que van col·laborar i prendre part activa en la celebració d’aquesta festa, que va rebre la col·laboració del Grup de Riscos Cubelles, la Policia Local de Cubelles, l’Associació de Veïns La Mota, i les entitats esportives Coyotes Bike Cubelles i Club Pati Cubelles. Així com als patrocinadors de la festa: la Diputació de Barcelona, Ràdio Cubelles, Safis Sports, Cicles Pèrez, Trofeus Wanscat, Club Marítim Cubelles, Club Tennis Cubelles, Eva Film Escola de Dansa, El Fornet, Bar Restaurant Poliesportiu, Associació de Comerciants de la Marina (Cal Tala, Yamane, La crepe Bretonne, Fermin’s, Cable Ski Cubelles, La Flamita, Burguer Mític, Mota’s Frankfurt, Di Prieto Beach Café, Tratoria del Mar), Aqualeon i Frigo.

 


  • Festa de la bicicleta 2016_grup_més nombrós
  • Festa de la bicicleta 2016_120 anys Charlie Rivel
  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles