15 de juny de 2014
El consistori vol posar en funcionament un canal de comunicació anomenat CityMes. Això permetrà que els usuaris es puguin posar en contacte al número de mòbil de l’ajuntament a través de la popular aplicació de missatges.
El consistori vol posar en funcionament un canal de comunicació anomenat CityMes. Això permetrà que els usuaris es puguin posar en contacte al número de mòbil de l’Ajuntament a través de la popular aplicació de missatges. Allà es podran fer preguntes que arribaran automàticament al servei d’informació ciutadana, que en l’horari d’atenció al públic respondrà amb el mínim temps possible, adjuntant enllaços o geolocalitzacions.
El sistema també permetrà respondre a paraules clau que tindran una resposta automatitzada qualsevol hora del dia. El canal d’informació per WhatsApp es troba en procés d’implantació i es preveu que sigui operatiu a partir del mes de juliol, quan s’activarà i s’anirà desplegant progressivament.
CityMes és una iniciativa ideada per l’ajuntament de Mataró que ha compartit amb la resta de municipis de Catalunya.