18 d'abril de 2018
Es tracta d'un dels actes inclosos dins la programació de la Setmana Cultural, organitzat pel Grup d'Estudis Cubellencs Amics del Castell
Aquest Dijous, 19 d’abril, a les 17.30 h., a la sala d’actes de la Parròquia, lectura de textos d’autors catalans a càrrec d’alumnes de 1r cicle d’ESO de l’Institut Cubelles en commemoració de l’any Fabra. Organitza Grup d’Estudis Cubellencs Amics del Castell i Departament de Català de l’Institut Cubelles. N’ha donat més detalls el president dels Amics del Castell, Joan Vidal.
També dijous, a les 19.00 h., al Centre Social, la programació de la Setmana Cultural seguirà amb la presentació de la trilogia de poemes Arrels, "L’esperit de la terra i Terra ferida", de Francesca Calaf.
La programació de la Setmana Cultural encara continuarà fins el 29 d’abril i en especial el dia de Sant Jordi.