Les escoles de la vila ja estan preparant els seus panellets

29 d'octubre de 2014


La jornada festiva de la castanyada serà divendres

Els escolars de la vila han començat a fer els seus panellets o galetes de la tardor. Alguns dels infants els han fet a casa i d’altres al mateix centre educatiu. Com a exemple, per la majoria de l'alumnat de la llar d’infants l’Estel ha estat la primera experiència que han tingut els diferents ingredients de la castanyada. Aquesta setmana han provat productes diferents fruites de la tardor i han fet panellets a l’aula.

Maria José Olguin, la directora de la llar d’infants l’Estel ha explicat que l’experiència ha estat molt gratificant per a la canalla. Per la seva banda, els de l'escola Josep Andreu Charlie Rivel preparen aquests dies la seva Fira de la tardor que celebraran aquest dijous. La seva cap d'estudis, Montserrat Casanovas ha explicat en una entrevista a Ràdio Cubelles que la castanyera arribarà aquest divendres, que és quan el centre celebra la seva festa grossa.

També aquesta setmana els infants han hagut de portar una dotzena de castanyes preparades per a la seva cocció. I és que els escolars porten setmanes immersos amb les activitats relacionades amb aquesta festa. Des d'exposicions i treballs sobre la tardor i la castanyada, a la preparació de cantades i balls.

En definitiva, cada escola ho viurà d’una manera semblant, però amb algunes diferències. Alguns es vestiran amb els colors de la tardor, i d’altres es disfressaran amb elements terrorífics. Tot plegat, per reunir-se aquest divendres a les pistes esportives o a les sales d’actes on faran les seves cantades i balls conjunts de germanor.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles