27 de juliol de 2020
En aquest cas es tracta d’una programació monogràfica dedicada a la Festa Major petita
Diumenge va començar un nou cicle d’audiovisuals organitzat pels Amics del castell. En aquest cas es tracta d’una programació monogràfica dedicada a la Festa Major petita, que hauria de començar dijous 30, festivitat de Sant Abdon i Sant Senén, patrons de la vila, però que enguany ha quedat reduïda a la missa solemne a causa de la pandèmia. També han quedat reduïdes a cero les activitats presencials dels Amics del castell, i, segons ens explicava en Joan Vidal, president de l’entitat, de moment no tenen previst realitzar cap.
Com dèiem la programació a les xarxes del Grup d’estudis cubellencs d’aquesta segona quinzena de juliol, va començar diumenge amb
“35 anys de la i trobada de gegants de cubelles”
A partir de dilluns es podrà veure el concert “Toc de festa”, del 2015, amb la cobla sant Jordi i els campaners de cubelles. Dirigit per Edmon Colomer
Dimarts projecció d’un vídeo d’Isidre Rosell sobre la festa major petita de 2001.
Dimecres exposició fotogràfica: “Els primers 10 anys de la trobada de gegants (1985-1995)”, de l’ Antoni Pineda
Dijous, dia dels patrons i festiu al municipi, publicació al blog del GEC de la separata de la festa major de 2003
Sant Abdon i sant Senén. festa major petita. vint anys de la seva recuperació
i divendres es clourà el cicle amb la projecció d’una cantada d’havaneres del grup Port bo.
Tot aquest material estarà disponible a les xarxes dels Amics del castell, Facebook, Twitter, Instagram i Youtube, a les 11 del matí del dia que correspongui, però es podrà tornar a veure sempre que es vulgui.