31 d'octubre de 2017
Acte commemoratiu del 50è aniversari de l'entitat amb la participació d'exjugadors del primer equip
El C.F. Cubelles organitza l'1 de novembre un torneig de futbol 7 de veterans del primer equip. Gairebé una norantena de jugadors que han vestit la samarreta del primer equip de l'entitat formaran part d'aquest torneig. La idea inicial era d'organitzar un partit amistós per commemorar els 50 anys del club però la gran resposta i l'interès de participar de molts exjugadors ha fet plantejar aquest torneig.
Els vuit equips participants estan formats per jugadors de diferents èpoques, s'ha buscat fer uns equips amb nivells similars. Els equips portaran els noms dels diferents camps de futbol o indrets on es practicava aquest esport a Cubelles.
El torneig que començarà a les 10:30 h i es disputarà simultàniament en els dos camps de futbol 7 del Josep Pons i Ventura, la final es disputarà a les 14 h. En finalitzar tots els participants gaudiran d'un aperitiu on poder comentar les seves anècdotes després d'haver vestit la samarreta del Cubelles un cop més.