Una exposició fotogràfica dels 25 anys de la caminada Cubelles-Montserrat enceta l'àmplia programació commemorativa

7 de març de 2014


La mostra s'inaugurarà aquest dissabte, a les set de la tarda, a la sala de la Rectoria

Una exposició fotogràfica sobre els 25 anys de la caminada Cubelles-Montserrat de Fauna Cubelles ençata aquest dissabte els primers actes d'una àmplia programació commemorativa. La mostra s'inaugurarà en el marc de la celebració del 8 de març, a les set de la tarda, a la sala de la Rectoria. El president de Fauna Cubelles, Carles Rius espera celebrar amb èxit els diferents aquests commemoratius

L'entitat celebrarà un acte especial a la Basílica de Montserrat el proper 4 de maig. Segons ha explicat el president de Fauna Cubelles, Carles Rius, l'objectiu és reunir un bon nombre de vilatants per celebrar-ho plegats al recinte del monestit. Com que és una efemèride especial, el Pare Abad de Montserrat retrà personalment homenatge a les persones i entitats que durant aquests 25 anys han organitzat les caminades i també als participants més especials de totes aquestes 25 edicions. En aquest sentit, l'organització lliurarà uns obsequis simbòlics amb els què vol recordar per sempre aquest aniversari. La delegació cubellenca estarà formada per membre de la Pàrroquia, representants del consistori municipal,el Cor l'Espiga, algunes colles de l'Agrupació de Balls Populars, i membres de la FEEC (Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya), a banda, del veinatge que es vulgui sumar a la commemoració.

L'entitat ha editat un tríptic que recull les dates en les quals es faran les diferents etapes: la 1a de 23km es farà el 23 de març, i anirà de Cubelles a Sant Cugat de Sesgarrigues. La 2a també de 23km tindrà lloc el 6 d'abril, i anirà de Sant Cugat a La Beguda Alta. Mentre que el 4 de maig es farà la 3a etapa amb tres opcions. La 1a de la Beguda Alta a Montserrat, la 2a de Collbató a Montserrat, i la 3a de Cubelles a Montserrat en Bus.

D'altra banda, aquest diumenge es farà una nova caminada de Fauna. Serà de “Cubelles a Els Monjos”. Els participants faran una ruta pel riu Foix, de 18km i dificultat mitjana. Carles Rius, president de Fauna ha explicat que aquesta caminada servirà d'entrenament pels que després es vulguin sumar a les caminades Cubelles Montserrat. La sortida es farà a les 8 del matí des de l'església Santa maria i es tornarà després de dinar amb tren.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles