9 de maig de 2018
La Policia Local ha recollit les opinions de les dones que l’últim cap de setmana d’abril van assistir a una formació per aprendre a protegir-se
Valoració excel·lent de les participants al curs de defensa personal. La Policia Local ha recollit les opinions de les dones que l’últim cap de setmana d’abril van assistir a una formació per aprendre a protegir-se. La nota mitjana a les set preguntes plantejades ha estat d’un 9,71, destacant la valoració dels instructors del curs, amb un 9,97, i la idoneïtat de recomanar les classes a amigues i familiars, que ha obtingut un 10.
L’inspector en cap, Daniel Guillem, ha resumit les opinions que han rebut.
El curs de defensa personal per a dones arribava enguany a la seva quarta edició amb totes les places disponibles completes i, de fet, quedant-se algunes persones interessades en llista d’espera. Tal com ha explicat Daniel Guillem, inspector en cap de la policia.
La formació en dues sessions de tres hores es va fer per a cinquanta dones els dies 28 i 29 d’abril a la sala sociocultural.