Fauna Cubelles ja té a punt la caminada nocturna solidària

8 de juliol de 2016


Està prevista pel dissabte 16 de juliol i l’entitat excursionista aprofitarà per recollir aliments infantils i productes bàsics per a Càritas

Fauna Cubelles ja té a punt la caminada nocturna solidària. Està prevista pel dissabte 16 de juliol i l’entitat excursionista aprofitarà per recollir aliments infantils i productes bàsics per a Càritas. L'entitat ha preparat una sortida que anirà fins a Mas Guineu, el Parc de Cubelles i tornarà per Les Salines, el passeig de la Mar Mediterrània, la desembocadura del Foix i el passeig Marítim. En total els caminaires recorreran una distància d’aproximadament set quilòmetres. 

 

Tothom qui vulgui participar-hi ha de portar calçat adequat, una llanterna i un donatiu d’aliments infantils com galetes, cereals o cacau o bé aliments bàsics com ara llet, oli, conserves, entre d’altres productes de la llar. La sortida d’aquesta caminada de Fauna serà el dissabte 16 de juliol a les nou del vespre a la plaça de l’església.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles