4 de febrer de 2017
En una entrevista a 'El Punt de Vista' el regidor d’Urbanisme, Espai Públic i Patrimoni, José Manuel Ardila, destaca diverses obres que ja s’han fet i anuncia que el pressupost permetrà engegar més actuacions aviat.
Els asfaltatges es repartiran per tot el municipi segons les prioritats i urgències que detectin els serveis tècnics. Pel que fa a l’Avinguda dels Països Catalans el regidor d'Espai Públic, Urbanisme i Patrimoni, José Manuel Ardila ha assegurat que com a mínim s’executarà la segona fase i que es revisarà el model de voreres per no repetir la mala experiència de l’any passat. També ja s’han fet obres a Mas Trader, concretament al carrer de la Dàlia; i el govern preveu acabar algunes voreres inacabades des de sempre. El regidor Ardila ha admès que tenen controlades les voreres inacabades de la zona de la Mota, al voltant del camp de futbol, i que serà una de les actuacions que estudiaran com abordar.
D’altra banda, el regidor d’Urbanisme, Espai Públic i Urbanisme, JM Ardila també ha donat a conèixer les dificultats que pateix l’enllumenat públic en diversos punts del municipi. Un cop es culminin totes les obres que estan en funcionament a hores d’ara, el regidor JM Ardila ha promès que començaran els tràmits per començar a executar tot el que està previst en el pressupost del 2017.