7 de gener de 2013
L’objectiu és atraure clientela i apostar per la cultural local i comarcal
Els empresaris cubellencs segueixen aguditzant l'enginy per fidelitzar la seva clientela i atraure'n de nova en moments de crisi de consum. Cada vegada més negocis opten per ajustar preus, apostar per promocions de tota mena i per l'organització d'activitats lúdiques. A la franja marítima, alguns restaurants munten actuacions musicals amb grups de la comarca.
És el cas del Peixet, un local que cada mes ofereix un concert-vermut a càrrec de la formació Entresòl 1a, que inclou membres de Vilanova i Cubelles. La resposta del públic ha estat positiva i ha animat els seus propietaris a organitzar un cicle mensual. El responsable del restaurant, Harald Cortés, creu que Ajuntament i empresaris han de treballar plegats en aquesta mena d'iniciatives que, de retruc, serveixen per promocionar el turisme local. L'empresari cubellenc reconeix que l'estat del sector és delicat i, com a exemple, apunta que en el que va d'any s'han tancat 25 restaurants només a Vilanova. Harald Cortés, però, creu que cal tirar endavant apostant, sobretot, per l'excel·lència del servei. El propietari del restaurant Peixet demana al teixit empresarial que s'ho repensi força a l'hora d'acomiadar treballadors atès que, la conseqüència inevitable, és que el consum es contragui. Harald Cortés entén que el futur passa per l'emprenedoria i l'accés al crèdit.