26 de gener de 2015
De moment, continuen estudiant el cas per resoldre quines conseqüències penals hi podria haver en les irregularitats urbanístiques i en la gestió de l’expedient
Els partits de l’oposició emprendran accions judicials pel cas Romero tan aviat com puguin. De moment, continuen estudiant el cas per resoldre quines conseqüències penals hi podria haver en les irregularitats urbanístiques i en la gestió de l’expedient.
Dins d’aquesta recopilació de dades, segons ha pogut saber Ràdio Cubelles, s’han demanat còpies de totes les intervencions que han fet els membres del govern en els últims plens municipals. Mentrestant, tots els membres del consistori, tant els de govern com els de l’oposició, inclòs el PSC, estan d’acord en resoldre l’expedient urbanístic amb un recurs extraordinari de revisió.
En declaracions a Ràdio Cubelles, la portaveu del grup municipal de CIU, Noemí Cuadra, ha explicat que cal tornar enrere per resoldre el cas.
També ha donat més detalls de com va anar la comissió informativa d’aquest dimarts la regidora del PP Noemí Boza en una entrevista a Ràdio Cubelles. La regidora del PP Noemí Boza creu que farà falta més assessorament jurídic abans de decidir-se a emprendre la via judicial contra Romero.
Per la seva banda, el primer secretari de l’agrupació local del PSC, Xavier Grau, en una entrevista a Ràdio Cubelles va insistir en què políticament el tema va quedar tancat amb la dimissió i l’assumpció de responsabilitats per part de Ma. Lluïsa Romero.
La comissió informativa sobre aquest cas s’ha reunit dues vegades, el 22 de desembre i el 20 de gener. No hi ha cap altra data prevista, però no es descarta que s’hagi de convocar una altra reunió si apareixen més novetats sobre el cas.