2 de desembre de 2011
Fomentar el consum intern i la promoció dels establiments locals, principals objectius
La regidoria de Comerç i l’Associació d’Hostaleria i Comerç de Cubelles (AHCC) en col·laboració amb la Diputació de Barcelona impulsen l’inici de la campanya de Nadal amb l’objectiu de fomentar el consum dins el municipi i la promoció dels establiments locals.
La iniciativa inclou també la celebració de la 3a Fira de Nadal que es realitzarà el 10 de desembre als carrers del nucli antic de 10 a 22h. amb diverses paradetes relacionades amb el Nadal, tant d’artesania com d’alimentació. La campanya es reforça amb 120 banderoles que es penjaran al llarg de la C-31 al seu pas per Cubelles i a la plaça del Mercat, la penjada de cartells als establiments locals, la publicitat a través dels canals municipals i el repartiment de 10.000 bosses entre els comerciants amb el lema “de tot a Cubelles”.
La regidoria de Comerç, amb el suport de l'Associació d'Hostaleria i Comerç de Cubelles, també ha elaborat un pla d'acció que inclou la creació d'un consell assessor amb participació del sector públic i privat, un pla estratègic, la reedició de les guies comercials i la posada en marxa d'una web que incorpori un mapa de les empreses de la vila. Segons Rosa Fonoll, regidora de Comerç, considera que “en moments d’incertesa econòmica cal impulsar iniciatives per incentivar el consum i donar a conèixer la varietat de comerços locals”.
Coincidint amb la campanya de comerç, dissabte 3 de desembre a les 18h. es farà l'encesa dels llums de Nadal. El vocal de l'AHCC, Enric Perelló, espera que “aquestes iniciatives ajudin el sector a aixecar el cap”.
Des de l'Associació d'Hostaleria i Comerç es confia que la crisi almenys serveixi perquè els veïns de Cubelles no marxin a fora i facin les seves compres al municipi. L'entitat ja ha avançat que el mes de març engegarà una nova campanya amb el tradicional sorteig de 3.000 euros que aquest cop, però, es fraccionarà en deu premis de 333 euros.