1 d'abril de 2016
Consideren que la junta actual de la federació no està actuant amb la transparència suficient en la renovació dels càrrecs.
L’associació de veïns del Barri de Mar ha abandonat la Federació d’Associacions de Veïns. Des d’aquesta entitat consideren que la junta actual de la federació no està actuant amb la transparència suficient.
El president de l’associació de veïns del Barri de Mar, Lluís Millans, qui fins ara també era vicepresident de la Federació, s’ha mostrat preocupat perquè la Federació no vetlla ara per ara pels veïns del conjunt del municipi.
Des de l’associació de veïns del Barri de Mar, Lluís Millans creu que la junta de la federació no està sent fidel als seus propis estatuts i se salta alguns dels punts que fan referència a la renovació de càrrecs.
De moment, Ràdio Cubelles encara no s’ha pogut posar en contacte amb el president de la FAV de Cubelles, Enric Delgado.
Entrevista a Lluís Millans, president de l'AV del Barri de Mar