12.000 quilos d’aliments recollits a Cubelles

4 de desembre de 2012


La solidaritat dels cubellencs sobrepassa totes les previsions

El gran recapte de la Fundació Banc dels aliments ha recollit a Cubelles quasi 12.000 quilos de menjar. El coordinador del recapte a tota la comarca del Garraf, el cubellenc Josep Marcilles, s'ha mostrat satisfet perquè s'han superat les previsions tant a Cubelles com a tota la comarca.

Aquest any els punts de recollida de menjar de primera necessitat a Cubelles s'han multiplicat i les donacions es podien fer al Mercadona, al Carrefur, el Dia, el Lidel i al Caprabo. A banda, també es poden aportar aliments o diners a través de la pàgina web de la Fundació Banc dels aliments. Un cop a l'any, aquesta institució promou un gran recapte per tal d'aconseguir una recollida excepcional que complementi la recollida periòdica i continua. D'aquesta manera, poden mantenir l'oferta d'ajuda alimentària actual, que cal tenir en compte que no cobreix la demanda de molts municipis on hi ha llista d'espera. Josep Marcilles és el coordinador del Gran Recapte de la Fundació del Banc dels Aliments a tota la comarca del Garraf.
En el cas de Cubelles, actualment els serveis socials desvien cap a l'ajuda alimentària que coordina Càritas, a una trentena de famílies cada mes, una mitjana que podria augmentar els propers mesos.
 
Els quilos d'aliments que s'han recollit a Cubelles i a tot el Garraf en el gran recapte de la Fundació Banc dels Aliments han anat a parar al dipòsit central de la província de Barcelona. Després del recompte total, la fundació repartirà els aliments a les entitats de cada municipi segons les seves necessitats.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles