16 de gener de 2018
Han fet visites a l’Ajuntament, Can Travé, l’exposició de Charlie Rivel o a la desembocadura del Foix entre d’altres indrets
Els infants de tercer de primària de l’escola Charlie Rivel han participat aquest dimarts d’una visita guiada per conèixer el patrimoni Local. L’alcaldessa Rosa Fonoll ha rebut a la plaça de la Vila els escolars que han aprofitat per formular preguntes sobre el patrimoni local. Després, els escolars han diferents visitat espais i departaments de l'ajuntament de Cubelles com a part de l'assignatura que els ajuda a conèixer més i millor la seva vila. Ës el cas de l’OPIC, l’Espai Jove,l’Exposició Permanent del pallasso Charlie Rivel, la planta baixa del Castell i, com a novetat enguany, també han estat a Can Travé, a l’espai de la desembocadura del riu Foix i al Poliesportiu. L’alumnat aquest any no ha pogut visitar els safareigs perquè estan en obres però sí que han rebut explicacions sobre la seva història. Núria Jané, és l’arxivera municipal.
Ràdio Cubelles també ha pogut parlar amb alguns dels infants de 3r de l’escola Charlie Rivel que ens han explicat què han aprés i què és el que més els ha agradat d’aquesta visita patrimonial.
En la mateixa línia en parlaven les Lucias i la Noelia.
El programa educatiu Fem País oferirà aquest divendres un ampli reportatge amb un recull de les opinions dels infants sobre aquesta sortida per conèixer el patrimoni local.