16 d'agost de 2022
La propera cita serà el dissabte 27 d'agost amb la 10a Caminada nocturna pels Boscos de Cubelles de dificultat mitjana (10km).
Fauna de Cubelles ja té a punt una nova caminada. La propera cita serà el dissabte 27 d'agost la 10a Caminada nocturna pels Boscos de Cubelles de dificultat mitjana (10km).
El recorregut serà el següent: Plaça de la Vila, carrer Major, Camí de les Planes, Granja Capdet, Hípica Sorrenc de Gallifa, Corral de Villalta, Corral de l'Almirall, Costa d'en Serra, Plaça Costa Cunit, Masia Puig de Tiula, Carena del Puig de Tiula, Mas Guineu, Subestació Mas Xinxola i Camí de les Planes de Cubelles.
La sortida, que és gratuïta (sense assegurança), serà a les 20:30 h. des de la Plaça de la Vila de Cubelles. Més informació al telèfon 671678034. Des de l'organització es recomana portar entrepà, aigua i llanterna. També està prohibit fumar durant la caminada.