Cubellencs FIC portarà el govern al Síndic de Greuges

19 d'abril de 2017


El partit d’independents es queixa de la manca de resposta sobre la creació d’una comissió sobre l’autopista C32. Un compromís que es va aprovar en un ple la tardor passada i que els partits de l’oposició han reclamat també per instància

 

Resultat d'imatges de Cubellenc FIC CUbelles

 

Notícia Cubellencs FIC

Cubellencs FIC portarà el govern al Síndic de Greuges. El partit d’independents es queixa de la manca de resposta sobre la creació d’una comissió sobre l’autopista C32. Un compromís que es va aprovar en un ple la tardor passada i que els partits de l’oposició han reclamat també per instància. La regidora de Cubellencs FIC, Anna Martínez, ha explicat els motius per posar en coneixement del Síndic de Greuges la manca de resposta sobre la comissió pendent de reunir.

 

Des de Cubellencs FIC lamenten que el govern no sigui capaç de trobar un dia per complir l’acord que es va aprovar en el ple municipal. Per la seva banda, l’alcaldessa Rosa Fonoll ha explicat que serà el Consell Comarcal del Garraf qui liderarà aquest projecte que es vol que agrupi també al Baix Penedès.

 

El ple del mes de novembre va aprovar una moció que establia que l’Ajuntament reunís els partits i les plataformes locals per debatre i consensuar la postura del municipi en relació l’autopista C32 i la carretera C31.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles