Cubelles disposarà properament d’un punt de recàrrega per a vehicles elèctrics

10 de gener de 2018


Aquest és un projecte municipal en què treballava des de fa temps la regidoria de Medi Ambient i que ha estat aprovat en la darrera Junta de Govern Local del 2017

Vehicle elèctric

 

Cubelles disposarà properament d’un punt de recàrrega per a vehicles elèctrics. Aquest és un projecte municipal en què treballava des de fa temps la regidoria de Medi Ambient i que ha estat aprovat en la darrera Junta de Govern Local del 2017. També va rebre el suport de la resta de grups del Consistori en una moció del ple de març de l’any anterior. Malgrat no haver rebut la subvenció de de l’Institut Català d’Energia (ICAEN) a la que es va optar i, tal i com el regidor de Medi Ambient, Josep M. Hugué, ja va avançar en aquella sessió plenària, el projecte tira igualment endavant.

Les obres d’instal·lació d’una estació tindran un cost de poc més de 30.000 euros i els punts de recàrrega es col·locaran a tocar de la benzinera del cantó de mar de l’avinguda Catalunya. Hi haurà dues caixes amb dues connexions cadascuna que permetrien servir a quatre vehicles simultàniament, i s’ha escollit el model de càrrega semiràpida, amb un topall màxim de càrrega de 30 minuts.

El preu mitjà de les càrregues per usuari es calcula entre els 3 i 4 euros, de manera que la inversió anual es xifra en uns 5.000 euros que aniran a càrrec de l’Ajuntament fins l’any 2020.

Actualment, a Cubelles hi ha un parc mòbil censat d’uns 6.500 vehicles, dels quals, 36 estan acollits a la bonificació del 75% de l’impost local sobre vehicles de tracció mecànica de zero emissions.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles