27 de juliol de 2023
Els cubellencs competiran al grup 6 amb equips de Tarragona i les Terres de l'Ebre
El CF Cubelles ja coneix el seu calendari per a la temporada 2023-24. Una de les grans novetats és el trasllat al grup 6. Això vol dir que passa a formar part del conjunt d'equips de les comarques de Tarragona i les Terres de l'Ebre. Un fet que no passava les darreres dècades i que trenca amb el principi de territorialitat que la Federació Catalana de Futbol havia exposat fins ara.
El Cubelles havia format part de la territorial de l'Alt Penedès, Anoia i Baix Llobregat, sempre a la província de Barcelona. D'aquesta manera, enguany, els nois de Francisco Caparrós faran desplaçaments llargs per arribar a localitats com ara la Sénia, Tortosa o Mora la Nova, repassant tota la costa mediterrània des de la veïna Segur de Calafell fins a Deltebre.
Francisco Caparrós és l'entrenador del CF Cubelles
El debut en lliga serà el dissabte 9 de setembre amb la visita del Remolins-Bítem. Es tracta d'un equip que uneix un barri de Tortosa (Remolins) i una entitat municipal descentralitzada (Bítem).
El partit està previst que es disputi a les 17:00 h., al municipal Josep Pons i Ventura. El primer desplaçament serà una setmana més tard, al camp de l'Ulldecona. Un dels desplaçaments més llargs que hauran d'enfrontar aquesta temporada.
El Partit a Ulldecona, última ciutat en territori Català serà diumenge 17 setembre a les 16:00 h.
La pretemporada cubellenca arrencarà el 7 d'agost, el primer amistós serà el 12 amb la visita del segur i el segon partit de preparació serà el partit de festa major, 17 d'agost amb la visita del CF Vilafranca de Tercera Federació.