12 de desembre de 2016
Diversos autors han estat a Cubelles els últims dos dissabtes consecutius
L’entitat Cubelles Noir està satisfeta de les jornades literàries “Nadal Negre”, celebrades en el marc de la Fira de Nadal de Cubelles. El Centre Social hacollit diverses presentacions de llibres els dies 3 i 11 de desembre. Ha comptat amb la presència dels autors dels llibres “Nit” de Joan Maria Arenas; “Conjura Gaudí” de José Vaccaro; i "Olga" de Vicente Corachán.
Segons ha explicat l'organització d'aquestes jornades literàries “Nadal Negre”, en les dues ocasions el públic ha omplert la sala. Unes jornades que han comptat amb bona participació en els debats posteriors, amb una tendència positiva reflectida en la venda de llibres de literatura negra.
El president de l’associació i comissari del Festival Cubelles Noir, Xavier Borrell ha manifestat que l’organització ha quedat satisfeta de l’èxit i ha anunciat que ja preparen unes noves jornades, durant la Setmana Santa, coincidint amb la Fira Medieval, i que batejaran amb el nom de “Pasqua Negra”. També ha avançat que el Cubelles Noir del mes d’agost tindrà aquest any un dia més.