10 de desembre de 2019
L’empresa CESPA ha estat fent una neteja extraordinària per recuperar l’espai que havia quedat completament cobert de sorra.
El passeig marítim torna a la normalitat després del temporal. L’empresa CESPA ha estat fent una neteja extraordinària per recuperar l’espai que havia quedat completament cobert de sorra.
Les feines van començar dijous a la tarda però es van haver d’aturar perquè encara es mantenia l’onatge fort. L’endemà i durant el cap de setmana les màquines ja han pogut treballar més còmodament i han anat retornant la sorra cap a la platja. El temporal ha afectat diversos comerços i habitatges de primera línia del passeig marítim que finalment han pogut obrir aquest cap de setmana.
Recuperació de les platges
Per la seva banda, el govern confia que l’any que ve l’Estat faci les aportacions de sorra que havia promès per a la platja Llarga. El regidor d’Espai Públic i Medi Ambient, Josep Ma Hugué, recorda que l’any passat van acordar amb Costes de l’Estat que Cubelles entraria en la llista de platges on es faria una aportació de sorra per corregir-ne la regressió.
El regidor Josep Ma Hugué ho ha confirmat en declaracions a Ràdio Cubelles.
El temporal va afectar sobretot el passeig marítim amb un onatge molt fort però les pluges també van provocar altres incidènciesque es van resoldre en poques hores com talls de llum i la inundació dels passos soterrats.