16 de juliol de 2018
El ple abordarà aquest dimarts la planificació de les propostes per atendre la gent jove de Cubelles que el 2016 rondava les 2.000 persones entre 15 i 29 anys.
El pla local jove es debatrà al ple per preveure les polítiques de joventut fins l’any 2021. El document fa una diagnosi de la situació actual i presenta les línies a seguir els propers tres anys.
Les feines de redacció del Pla Local Jove van arrencar l’octubre del 2016. Des d’aleshores es van començar a recollir tant les inquietuds dels joves com la funció de l’Ajuntament davant d’aquestes necessitats.
Com que es tracta d’un pla a quatre anys vista, l’Ajuntament ja compta que pugui incorporar nous espais destinats als joves o adaptar-se a les circumstàncies més variables. Així ho ha explicat Ester Pèrez, regidora de joventut.
L’any 2016 la població jove de Cubelles entre 15 i 29 anys rondava les dues mil persones.
De la recollida d’opinions, la majoria reclamen més propostes de lleure i oci, un aspecte que consideren molt insuficient a Cubelles. El pla local jove es debatrà en el proper ple municipal, previst per aquest dimarts a partir de dos quarts de set de la tarda.