El PSC de Cubelles lamenta la situació del PSOE

3 d'octubre de 2016


El secretari local, Xavier Grau, s’havia mostrat públicament a favor de Pedro Sànchez. Ha avançat que ara s’obre un període de reflexió conjuntament al procés de primàries del PSC.

Xavier Grau, primer secretari de l'executiva local del PSC, ha intervingut aquest dilluns al matí a la Tertúlia del Cubelles a les 10 (enllaç a l'àudio). En aquesta intervenció, Xavier Grau, secretari de l’executiva local del PSC, ha admès el malestar en què es troba la militància socialista després del cap de setmana. Entre els motius que han generat la situació de crisi interna al PSOE, Xavier Grau considera que hi ha tingut relació la manera d'enfocar la qüestió catalana i la posició respecte la investidura.

 

D’altra banda, el PSC de Cubelles rebrà la visita de Núria Parlón aquest diumenge dins de la campanya per les eleccions primàries a la secretaria general. De cara a dilluns serà l’altre candidat, Miquel Iceta, qui vindrà a Cubelles a reunir-se amb la militància local. Les eleccions primàries del PSC seran el 15 d’octubre.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles