11 de juny de 2018
El servei de defensa de la ciutadania atendrà les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes contra una actuació de l’Administració pública i també contra les empreses que presten serveis d’interès general.
El proper dilluns 18 de juny de 2018 l’equip el Síndic de Greuges de Catalunya serà a Cubelles. El servei de defensa de la ciutadania atendrà les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes contra una actuació de l’Administració pública i també contra les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas, etc.). Les visites s’atendran a l’Oficina de Participació i Informació Ciutadana (OPIC), carrer Joan Roig i Piera, 3-5. Prèviament cal concertar cita prèvia trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un correu electrònic a l'adreça sindic@sindic.cat.
L’any passat, l’organisme de defensa de la ciutadania va recollir 43 queixes i 35 consultes a Cubelles. 29 de les queixes anaven dirigides a l'Ajuntament i una de les més repetides va ser pel tancament de la llar d’infants municipal l’Estel. Tanmateix l’organisme va concloure que no s’havia produït cap irregularitat en aquesta decisió.