El web penedesmaritim.cat i la creació del Consell Sectorial d'Empresa, prioritats del 2013

7 de maig de 2013


Una setantena d'empresaris i comerciants locals participen de la reunió informativa convocada dilluns al cinema Mediterrani

La promoció econòmica de Cubelles passarà per potenciar el turisme i el nombre de visitants. Amb aquesta voluntat la regidoria de Dinamització Econòmica i Turisme ha presentat aquest dilluns els projectes per al 2013. Entre les accions més destacades hi ha la posada en marxa de la web penedesmaritim.cat en la qual s'hi inclourà l'oferta d'hostaleria i serveis de Cubelles i de Cunit. L'altre pilar de les polítiques de dinamització econòmica d'aquesta legislatura serà la posada en funcionament d'un Consell Sectorial d'Empresa Turisme i Comerç.

Pel que fa al nou portal de promoció turística, la regidora Anna Martínez l'ha definit com una eina per al visitant que aglutini tota l'oferta turística i de serveis. A la web hi haurà un directori de totes les empreses i comerços locals, amb l'aplicació d'un geolocalitzador per conèixer en quina adreça estan i com arribar-hi. D'aquesta manera, tal com ha explicat Anna Martínez, qui busqui un servei determinat al municipi sabrà on trobar-lo.

La creació d'aquesta web és una de les iniciatives de la marca Penedès Marítim, que estan impulsant Cunit i Cubelles per convertir-se a grans trets en les platges del Penedès històric, i alhora potenciar el seu patrimoni històric.

El contracte per posar en marxa la pàgina web se signarà aquesta mateixa setmana. Està previst que també hi col·laborin les diputacions de Tarragona i Barcelona, així com els consells comarcals del Baix Penedès i de l’Alt Penedès.

El govern municipal també va presentar als comerços i empresaris de la vila altres accions com ara fires, de sessions de tast de música i la iniciativa “El comerç al carrer”. També van destacar la imminent creació del centre local d'emprenedoria. Per tal d'afavorir tots aquests projectes, el govern reforçarà al departament amb la figura d'un Coordinador de Desenvolupament econòmic i Turisme, un càrrec que ocuparà un treballador del consistori. Així ho ha anunciat la regidora, Anna Martínez.

Els empresaris que van participar del torn obert de paraula van adreçar a la regidora les seves preocupacions i propostes. Entre elles, la creació de paquets turístics i d'elements identificatius que diferenciïn Cubelles de la resta de municipis del voltant. Per la seva banda el govern treballa en un carnet o targeta amb descomptes de les empreses.

Finalment, el govern també considera clau l'impuls definitiu del Consell Sectorial d'Empresa, Turisme i Comerç. Es tracta d'un òrgan participatiu en què hi seran representades les associacions comercials i gremials del municipi per tal de fer arribar directament les seves preocupacions, anàlisis i demandes al govern.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles