3 de juliol de 2019
L’Ajuntament ha posat en marxa aquest servei per fer més àgil l’atenció a l’OPIC.
En el cas de l’alta, baixa i canvi de domicili, el servei permet seleccionar fins a 5 franges horàries en les quals realitzar els tràmits, de dilluns a divendres. Les persones que disposin de la cita prèvia seran ateses a l’hora més pròxima a la reservada, mentre que les que no hagin fet aquesta reserva hauran d’esperar el seu torn per darrera de les que hagin reservat hora. Per al certificat d’empadronament, s’han establert de dilluns a divendres 10 franges per a realitzar el tràmit. Pel que fa a la petició de l’Idcat, es pot fer els dilluns, dimecres i divendres en 3 franges horàries. El motiu pel qual s’han escollit aquests tràmits és que són els que necessiten més temps d’atenció.
El servei de cita prèvia s’anirà ampliant a altres serveis municipals i més endavant es podrien afegir els tràmits amb l’oficina municipal d’informació al consumidor o les reunions amb tècnics d’Urbanisme, entre d’altres.
A banda, l’Ajuntament té en funcionament l’Oficina Virtual que permet fer tràmits amb l’Ajuntament les 24 hores del dia a través d’internet. En aquest cas, es necessita un certificat electrònic com l’IDCAT que es pot tramitar a través de l’OPIC ara ja demanant cita prèvia.