19 de juliol de 2022
El canvi d'horari de l'esdeveniment afavoreix l'èxit de l'espectacle 'Wah' que va sorprendre els assistents
El Club Patinatge Artístic Cubelles va tancar la seva temporada aquest passat cap de setmana amb la celebració del seu festival, amb la posada en escena de l'espectacle 'Wah' que va fer gaudir a tots els assistents. Per primera vegada, el Festival del club es feia al vespre, just quan la llum del sol marxava i el cel es tornava fosc.
Prop de dues hores d’exhibicions en grup i individual, amb una mostra de balls i coreografies sobre les quatre rodes, que es van anar desenvolupant al Poliesportiu, aproximadament, de les 21:30 a les 23:30 h; i que van omplir el pavelló de públic, que va poder veure la feina del club, recuperant la normalitat a la pista després dels dos anys de pandèmia per la COVID-19.
Els espectadors que no tenien gaire informació de l'espectacle es van trobar una realitat postmoderna amb dues faccions. Una que volia prohibir la música i tot el que la relacionava; i una altra, la resistència, un grup reduït que lluitava per evitar-ho. L'argument està basat en un espectacle multidisciplinari que es pot veure a Madrid en l'actualitat. Fins a 36 patinadores del club dividides en tres grups van fer viure aquesta aventura als assistents amb un muntatge de llums i so.
El festival també va comptar amb la participació de dos clubs convidats; els de Sant Fos i els de Santa Perpètua que van realitzar rutines dels seus propis festivals.
Amb aquest espectacle, el Club Patinatge Artístic Cubelles tanca el curs esportiu i els seus entrenaments es reprendran al setembre per preparar les diferents competicions.