20 de març de 2024
L'alcaldessa, Rosa Fonoll, els ha lliurat un diploma d'agraïment per la seva tasca i dedicació realitzada durant aquest últim any
Aquest dilluns l'alcaldessa de Cubelles Rosa Fonoll, en nom de l'Ajuntament, ha rebut als set joves que formaven part del programa 'Primera Experiència Professional' del SOC. Durant un any, han format part dels equips de treball en diferents departaments de l'Ajuntament com ara Turisme, Consum, Informàtica, OPIC o Comunicació. Els joves han tingut un contracte de 12 mesos de durada que els ha permès millorar la seva ocupabilitat i tenir un primer contacte amb el món laboral.
L'acte celebrat a la sala de juntes de l'Ajuntament ha servit per agrair l'esforç i la dedicació prestats durant l'any que ha durat l'experiència. La tècnica d'Orientació Laboral de l'Ajuntament de Cubelles Rosa Cabedo es dirigia així als joves que han format part d'aquesta primera convocatòria.
El programa subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya ha permès guanyar experiència i coneixements als participants, alguns dels quals han finalitzat el període amb ofertes de feina, un fet que ha estat destacat per l'alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll.
Per finalitzar, els participants també han volgut fer la seva valoració del seu pas per l'Ajuntament de Cubelles, formant part d'aquest programa.
Després de l'experiència d'aquest primer any, l'Ajuntament demanarà poder tornar a participar d'aquest programa del SOC de Primera experiència en futures convocatòries.