L’administradora del grup de facebook Cubelles Tot Un Món anuncia la creació d’un blog sobre l’actualitat municipal

13 de gener de 2017


Un grup de persones vinculades a aquesta popular pàgina que va tancar fa un any treballen ara en crear un altre artefacte de participació i informació que compti amb més elaboració i control de continguts.

Entrevista a Trini Vicente una de les impulsores del projecte Sí Cubelles Tot Un Món

 

 

Un grup de persones inquietes del municipi han anunciat que treballen en la creació d'un mitjà de comunicació alternatiu: Sí Cubelles Tot un Món. L'objectiu és agafar el relleu i l'herència del grup de facebook del mateix nom que va ser un dels referents a les xarxes socials per opinar sobre temes sobretot de política municipal. Ara a banda de publicar informació i opinió sobre la política local, l’objectiu d’aquest nou blog serà publicar sobre altres àmbits com esports, cultura i societat, a més a més d'entrevistes amb gent de la vila. 

 

 

La pàgina de facebook Cubelles tot un món va tancar el juny passat i reunia més de dos mil seguidors. Ara el mateix grup de persones que el va impulsar tenen l’objectiu de crear una plataforma de continguts que vagi més enllà de l’intercanvi d’opinions i informacions.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles