L'Agrupació de Balls Populars de Cubelles busca mecenes per editar un llibre que reculli els seus 20 anys d'història

3 d'agost de 2016


L'entitat té 40 dies per assolir l'objectiu que és recaptar 3.200 euros per fer front als costos de maquetació i d'impressió del llibre

Entrevista a Gemma Sanchez, secretaria de l’Agrupació de Balls Populars

 

L'Agrupació de Balls Populars de Cubelles immersa en de ple en les celebracions de les festes majors del municipi ha iniciat una campanya de micromecenatge a través de la plataforma digital Verkami per recaptar els diners necessaris per editar un llibre sobre la història de l’entitat. Es tracta d’una publicació amb la qual es pretén recollir extensament els primers 20 anys de vida de l'Agrupa, fundada el desembre de l'any 1996, així com de la incidència que ha tingut en les festes populars de Cubelles i en la vida social del municipi.

 

El projecte, impulsat per Joan Pujol i Marta Blanch, vol deixar constància de la trajectòria d’una de les entitats més vives del municipi. Es tracta d’un projecte que va ser presentat per optar a la beca d’investigació municipal al 2015. Després del traspàs de Marta Blanch a finals de l'any passat, Joan Pujol va decidir donar més empenta que mai a la redacció del llibre, a la qual s’hi ha sumat la Junta de l’ABPC. 

 

Amb el projecte de micromecenatge, l’objectiu és recollir 3.200 euros, que es destinaran als costos de maquetació i d'impressió del llibre. Com tots els projectes de Verkami, només es disposa de 40 dies per recaptar els diners necessaris. Per això, des de l'Agrupació s'anima a tots els cubellencs i cubellenques, socis i no socis, a col·laborar en aquest projecte. La data final de la campanya de micromecenatge serà l'11 de setembre.

 

L'entitat ha establert unes tarifes de col·laboració que van des dels 5 fins als 100 euros, i s'han pensat unes recompenses en funció de l'aportació rebuda. Aquestes recompenses són exemplars del llibre, samarretes de la Festa Major 2017 o d'altres objectes de merxandatge de l'Agrupació.

 

Totes aquelles persones que vulguin col·laborar, poden fer la seva aportació a través de la pàgina del projecte a Verkami (http://vkm.is/ballspopularscubelles). L’Agrupació ha publicat l’enllaç d'aquesta pagina tant al seu web http://www.abpcubelles.cat/ com a les diferents xarxes socials. En aquest mateix espai s'hi pot trobar més informació referent a l'estructura del projecte i sobre com s’està duent a terme el procés de recerca i documentació.


  • Logo ABP Cubelles
  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles