L' Ajuntament de Cubelles ja torna a tenir actiu de nou el servei de missatgeria mòbil

1 de desembre de 2014


Ara a través de telegram, molt menys popular però igualment d’efectiva

El consistori intentarà mantenir el servei ara amb l’aplicació Telegram, molt menys popular però igualment d’efectiva. Les respostes de missatgeria instantània que l’Ajuntament de Cubelles havia estrenat enguany, actualment estan fora de servei a causa d’un canvi unilateral de les condicions acordades entre l’empresa propietària de l’aplicació Whatsapp i Tecnocampus, que és el centre d’innovació tecnològica que ha dissenyat el programa de gestió municipal que es va oferir a tots els ajuntaments de Catalunya.

Ara es treballa amb Tecnocampus perquè el servei d’informació es pugui seguir usant de la mateixa manera i amb el mateix número de telèfon (618 59 29 12) però enlloc de Whatsapp es faci a través de la plataforma de missatgeria instantània gratuïta Telegram.


Segons ha pogut saber Ràdio Cubelles, l’empresa de Whatsapp consideraria com SPAM l’ús que es feia des dels ajuntaments. Un abús, segons Whatsapp, que voldrien evitar possibles futures queixes dels usuaris. Es tracta d’un canvi de criteri ja que a l’inici del projecte l’empresa Whatsapp sí que va donar permís a Tecnocampus per fer servir la seva plataforma per serveis d’informació municipals.



  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles