29 de novembre de 2016
En els propers dies es tramitaran tots els desperfectes a les asseguradores. El consistori també afegirà en les reclamacions als clubs i entitats esportives que hagin patit desperfectes de material en instal·lacions municipals.
Els tècnics municipals contiuen avaluant l'impacte del temporal del cap de setmana. En aquest sentit un cop disposin de tots els informes, els propers dies es tramitaran tots els desperfectes a les asseguradores. El consistori també afegirà en les reclamacions als clubs i entitats esportives que hagin patit desperfectes de material en instal·lacions municipals. El Pavelló Poliesportiu 2 també es va inundar com a conseqüència de la calamarsada. El gel va taponar les sortides d’aigua del terrat, que fa uns anys va ser reparat per assegurar-ne la seva impermeabilització, i l’aigua queia dins de la instal·lació esportiva i de les oficines de les entitats.
En canvi després de les últimes reformes en les canalitzacions, el pavelló nou va suportar bé els aiguats i no va patir inundacions. Aquest dilluns encara es mantenien tancades les instal·lacions del camp de futbol, amb els vestidors inundats, i tampoc es podien fer servir les pistes de pàdel, totalment xopes.
El 112 va rebre dissabte a la tarda 35 trucades de Cubelles de manera que va ser el municipi que més va posar-se en contacte amb aquest servei d’emergències.