18 de juny de 2020
La platja per l'esbarjo de gossos sí que està reoberta des del 6 de juny passat
L’Ajuntament mantindrà el correcan tancat fins que no s’aixequin les restriccions per als espais públics com els parcs infantils. En declaracions a Ràdio Cubelles, el regidor de Medi Ambient i Espai Públic, Josep Maria Hugué, ha comentat que és un espai públic limitat com ho són també els parcs infantils.
D'altra banda, des del 6 de juny es pot tornar a utilitzar el tros de platja per a gossos a les Salines. Així mateix, el govern municipal estudia fer canvis en els seus accessos atès que l’entrada actual coincideix amb un punt d’evacuació d’aigües de pluja dels carrers del voltant, que erosiona sovint la sorra de la zona i s'entolla.
La platja per a gossos és l’única de la comarca i el govern la considera un atractiu més de la costa cubellenca, tant per als visitants com per als residents.