1 de desembre de 2016
La campanya dinamitza el sector de la restauració amb prop dels 600 menús i 300 tapes venudes durant el mes de novembre.
S'han venut 583 menús gastronòmics i 288 tapes en els 30 dies que ha durant les jornades, fet que comporta un impacte econòmic directe de 12.951,11€ en benefici del sector de la restauració local. El restaurant que més menús gastronòmics ha venut ha estat l'Hostal de Foix. En quan a tapes, ha estat l’establiment Kbe Kbo qui més ha venut.
En línies generals, la represa de les Jornades Gastronòmiques i Mostra de Tapes de Cubelles ha tingut una bona acollida entre el públic i ha estat ben rebuda pel sector de la restauració en un mes de temporada baixa.
Una altre aspecte a remarcar ha estat el nombre de participants en els sortejos de sopars per a dues persones i lots de productes MORITZ. Els sortejos es realitzaran el proper dia 11 de desembre durant la Fira de Nadal, a l’estand de l’Ajuntament de Cubelles. Paral·lelament també es lliuraran els diplomes al millor menú gastronòmic i a la millor tapa 2016.
Des de la Regidoria de Turisme i Comerç es vol agrair especialment el patrocini de MORITZ de les jornades que han fet possible la recuperació d’aquest esdeveniment. Paral·lelament es valora molt positivament l’esdeveniment, pel que comporta la promoció del sector de la restauració i la gastronomia com actiu turístic, a més a més de per l'impacte econòmic positiu pel municipi en general i particular pel sector de la restauració.
D’altra banda, l’Ajuntament també treballa ja en una nova edició del Mes del Xató que durant el mes de febrer també implicarà nombrosos restaurants de la vila.