12 de setembre de 2016
Els responsables del gremi botiguer també ha valorat com ha anat la temporada d’estiu pels negocis locals
Entrevista a Enric Perelló i Mar Torres de l'Associació d'Hosteleria i Comerç de Cubelles
Programa Cubelles a les 10 (12-09-2016) amb el sorteig en directe dels premis de la Campanya d'Estiu)
L’AHCC ha fet el sorteig aquest dilluns de la seva Campanya d’Estiu a través del programa en directe "Cubelles a les 10" de Ràdio Cubelles. Ha repartit 300€ en premis. Els guanyadors han estat tres: Carlos Lagunas amb una butlleta dipositada al Restaurant Poliesportiu; M. Angeles Roca, amb una butlleta de la Farmàcia Montaner; i Maria Saucedo amb una butlleta dipositada a la bústia de la Xarcuteria Àngels. Enric Perelló i Mar Torres, president i vocal de l’Associació d’Hosteleria i Comerç de Cubelles, respectivament consideren que la campanya és prou coneguda.
Els premiats disposaran de 10 vals de 10€ que hauran de gastar, un d’ells a l’establiment que li ha donat la sort, i la resta a través de la norantena d’establiments associats. L’objectiu de la campanya ha estat el de premiar i fidelitzar la seva clientela perquè comprin a Cubelles. Els comerciants són conscients que no poden competir amb les grans superfícies i en aquest sentit consideren que cal valorar el tracte personalitzat del petit comerç.
Des de l’Associació també fan un reclam perquè els comerços i les petites empreses recolzin a l’entitat implicant-se en la seva gestió aportant idees o treballant des de dins. De fet, la quota anual és de 60 euros. Concretamemt, els associats paguen trimestralment 20 euros.
Pel que fa a com han anat les compres aquest estiu, el gremi local considera que s’ha vist més gent i que han notat més ventes, però que la clientela mira més els preus i gasta menys.
Un cop tancada la campanya d’aquest estiu, l’entitat treballa per concretar la campanya de Nadal que també tindrà un procediment similar, amb un objectiu comú; que la gent compri a la vila.