20 de desembre de 2022
La directora, Núria del Campo, ha demanat paciència per les cues que hi pugui haver els primers dies si tothom demana tramitar el document.
Aquest dilluns a partir de les tres de la tarda, l’entrada en funcionament del nou edifici ha suposat una resposta de molta gent interessada en fer-se el carnet i conèixer el servei.
La directora, Núria del Campo, ha demanat paciència per les cues que hi pugui haver els primers dies i que tothom podrà tramitar el seu carnet.
La biblioteca obrirà cada dia de dilluns a divendres de les tres de la tarda a les vuit del vespre i els dimecres, divendres i dissabtes al matí. Fins després de Reis, però, per la coincidència dels festius, els dissabtes de moment encara no estarà oberta.
D’altra banda, la regidora de Cultura, Esther Soler, ha valorat a Ràdio Cubelles la inauguració de l’edifici que aquest dissabte ha ofert activitats durant tot el dia.
L’entrevista sencera a la regidora Esther Soler es pot consultar al portal de la ràdio a la carta.