La IX Fira de Nadal ja té data

29 de novembre de 2017


Tindrà lloc al nucli antic de Cubelles els dies 16 i 17 de desembre. Es mantindrà el format familiar i contindrà diverses actuacions, espectacles i tallers.

Cartell Fira de Nadal 2017

Entrevista a Raül Mudarra, regidor de Turisme, Comerç i Fires (cliqueu sobre l'enllaç)

 

La Fira de Nadal ja té data. Tindrà lloc al nucli antic de Cubelles els dies 16 i 17 de desembre. Es mantindrà el format familiar i contindrà diverses actuacions, espectacles i tallers.  Com en les darreres edicions, s’hi trobaran parades d’alimentació amb productes artesanals, productes nadalencs, figures pel pessebre, plantes, decoració nadalenca... La Fira d’enguany tindrà gairebé un centenar de parades, entre locals i externes del municipi. Així mateix ho ha explicat el regidor de Turisme, comerç i Fires, Raül Mudarra.

La Fira de Nadal de Cubelles estarà oberta els dos dies de les 9:00h a les 21:30h.

Com a novetat, hi haurà un tió solidari. Per participar caldrà portar un quilo de menjar que es destinarà a Càrites Cubelles. Els participants que caguin el tió solidari s’emportaran un obsequi.

Un any més els infants nascuts aquest 2017 rebran un tió que podran recollir durant els dos dies de la Fira. Cal realitzar una inscripció prèvia.

Cal recordar que les inscripcions per posar una parada a la Fira estan obertes fins el 4 de desembre. Els tràmits s’han de realitzar des de l’OPIC de l’Ajuntament.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles