La Generalitat es planteja unir els dos instituts de la vila

23 de novembre de 2016


Davant de la situació de provisionalitat que arrossega l’Institut Les Vinyes des de fa 9 anys, ara el departament d’Ensenyament estaria valorant l’opció d’ampliar l’edifici de l’Institut Cubelles per encabir-hi tot l’ensenyament secundari.

 

L'alcaldessa Rosa Fonoll ha revelat al programa Sessió plenària del Canal Blau que la Generalitat està valorant una fusió dels dos centres de secundària de la vila. Segons Rosa Fonoll, Ensenyament estaria plantejant una solució que es podria aplicar en "2 o 3 anys" mentre que la construcció d'un edfici es podria allargar "fins a sis anys".

 

Per la seva banda, alumnes, famílies i professorat de l’Institut Les Vinyes han iniciat una recollida de signatures per rebutjar la fusió amb l'Institut Cubelles i demanar la construcció d'un edifici. I és que el curs 2017-2018 es compliran 10 anys des de la posada en funcionament del centre i des d’aleshores sempre ha estat fent classes en mòduls prefabricats.


  • SIGNATURES LES VINYES

Enllaços relacionats

  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles