La platja per a gossos ja funciona

5 de juliol de 2016


L’Ajuntament ha instal·lat un abalisament que marca quins són els límits perquè no hi hagi confusions. Uns cartells expliquen que cal fer un ús cívic de l’espai i mantenir-lo en condicions, recollint els excrements dels animals i vigilant que no s’escapin

Platja Salines gossos

 

Entrevista a Josep Maria Hugué, regidor de Sanitat i Medi ambient de l'Ajuntament

 

La platja per a gossos ja funciona. L’Ajuntament ha instal·lat un abalisament que marca quins són els límits perquè no hi hagi confusions. Uns cartells expliquen que cal fer un ús cívic de l’espai i mantenir-lo en condicions, recollint els excrements dels animals i vigilant que no s’escapin.

 

El regidor de Medi Ambient, Josep Maria Hugué, ha explicat que els usuaris veuran quin és l’espai de la platja de les Salines on poden banyar-se amb els gossos i que aquest serà l’únic lloc amb aquest ús, ja que a la resta de platges continua prohibida la presència d'animals.

 

I pel que fa als usuaris que vagin a la platja per a gossos, Hugué ha explicat que han de tenir en compte l'ordenança i el comportament habitual de qualsevol altre espai públic. Els gossos no hi podran còrrer deslligats i cal que els usuaris estiguin atents que no surtin de la zona delimitada. Els gossos considerats potencialment perillosos hauran d’anar lligats amb la corretja reglamentària i amb morrió i els seus amos hauran de portar el carnet per a la conducció de gossos potencialment perillosos per tal de poder-lo mostrar en cas que les autoritats els ho demanin.

 

El govern ho considera una oportunitat per atraure un tipus de turisme que vol gaudir de les vacances juntament amb el seu animal de companyia. A final de la temporada valoraran si la iniciativa ha estat satisfactòria.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles